sekerbebeginannesi Kızlar selam. Oğlumun doğum günü için menü şu şekilde düşündüm Pasta Peynirli poğaça Patatesli börek Makarna salatası Hindistan cevizli kurabiye Ama tatlı olarak bir çeşit daha yapayım diyorum. Şöyle basit uğraştırmayan bir öneriniz var mı ?
aysekuzey sekerbebeginannesi kedi dili yapabilirsin kremalı üzeri çikolatalı çok basit ve hafif oluyor pasta çikolatalı değilse yada etimek Ama pasta olacağı için bence başka tatlıya gerek yok kurabiye de var tatlı olarak çünkü
Omeraslan sekerbebeginannesi çok doyurucu değil mi hep hamur. Ben sizin yerinizde olsam, sarma, salata tarzı şeyler eklerim. Poğaça varken böreğe gerek yok bence. Mercimek köftesi filan da olabilir
Gzdzeynep sekerbebeginannesi tatlı yapmayın bence pasta var çünkü yoksa çok bayıyor insanı zaten pasta dışında da tatlı pek yenmiyor. 6 yıldır kızıma doğum günü partisi düzenliyorum tecrübem o yönde. Bence sarma mutlaka olmalı. Tatlı yerine sarma alın veya yapın daha iyi olur.
oylesinebiri__ sekerbebeginannesi kısır sarma olabilir kurabiye kimse yemiyor ben yaptım onun yerine cupcake yapabilirsiniz daha kendini gösterir görsel olarakta güzel görünür
sekerbebeginannesi aysekuzey yok pasta meyveli olucak ama ben kedilindense daha basit bir şey arıyorum aklıma irmik topları geldi ama nasıl olur bilmem
sekerbebeginannesi Omeraslan Gzdzeynep kızlar sarma benim de aklıma geldi 😁 ama hem 2 yaş bebesi hem hamilelik derken yapamıycam zaten yaprağım vs de yok iyi yaprak da bulamıyorum. Her şeyi kendim hazırlamak istedim. O yüzden onu es geçtim açıkçası 😁
sekerbebeginannesi Omeraslan doyurucu evet ama gelen misafirlerim genelde o saatlerde akşam yemeği yiyor, büyük ihtimalle yemek yemeden gelecekler zaten eşim de işten gelicek yemek yemeden direkt doğum günü olucak o yüzden biraz da doyurucu olsun istedim
Gzdzeynep sekerbebeginannesi sarmasız doğum günü çok tat vermiyor yaa 😃😃 biz gittiğimiz partilerde ilk sarma alıyoruz 😃 iyi yapan bir yer bulursanız alın bence mandıra tarzı yerlerde güzel denk geliyor. Hata geçen migrostan aldık o da güzeldi.
oylesinebiri__ sekerbebeginannesi benimde yoktu kağıt olanlardan aldım tek kullanımlık onlar tepsiye dizip içlerine 1 er kaşık koydum çok koyarsanız taşıyor tipi bozuluyor 😅 sonra süsleyin bitti
sekerbebeginannesi oylesinebiri__ aaa ya ben bi kaç defa yapmıştım ama çoook önceden hep bozulmuştu şekilleri diye şimdi de korkuyordum. Nasıl yaptınız tarifi var mı ? Bir de bu kağıt olanlar mı yoksa alüminyum tarzı var onlar mı
oylesinebiri__ sekerbebeginannesi işte püf noktası fazla doldurmamak gerekiyor yoksa şekil bozuluyor kağıt tarzı daha kullanışlı bence tek kullanımlık alüminyum olanlar yapışabilir diye almadım konsept rengine göre kağıt alın düz beyaz da olabilir hangi renk uyuyorsa nefis yemek tarifleri kapkek tarifi diye yazın çıkıyor ben onu yaptım
ahseneyy Bende pazar günü yapacağım doğum günü geçti gün gibi yapacağız biz menüm böyle fikir olur belki; Lahana sarması Tavuklu börek Kıymalı pırasalı börek Mercimek köftesi Amerikan salatası Pasta Caplarda kedilli supangle :)
sekerbebeginannesi ahseneyy maşallah 🧿 tavuklu börek ve kıymalı börek aynı anda fazla gelmez mi ya lahana sarması benim de aklıma geldi aslında canım da istiyor hem normal sarmaya göre kolay ama bilemedim
sekerbebeginannesi Gzdzeynep evet Migros’un çok güzel ama çok pahalı değil mi 😁 ben alırsam en az 100 adet olmalı 25 kişi olucak 4er tane koysam😁😁
[silindi] sekerbebeginannesi Porsiyonluk Çikolatalı Cheesecake https://www.nefisyemektarifleri.com/porsiyonluk-cikolatali-cheesecake-11572528/ Ben bu tarifi yapıyorum genelde çok güzel oluyor. Üzerine çilek koymuyorum sadece
oylesinebiri__ sekerbebeginannesi hayır cupcake içine dolgu yapılmıyor üstüne krem şanti ve süslerle süsledim güzel oldu en çok cupcake güzel olmuştu gerçekten