2 haftadır çekiyorum bu kaşıntıyı doktora gittim uyuz dediler ilaçları kullandım fayda etmedi parmak aralarında olurmus uyuz bende öyle bi şey yok su toplamıyor çevremde kimsedede yok 1,5 ay oldu doğum yapalı evden dışarıda cıkmadım kapma olasılıgım yok başka doktora gittim oda uyuza benzemiyor dedi nasıl geçecek bu bol nemlendirme ile kurtulabilir miyim ?