Arkadaşlar merhaba vücudum da 1 haftadır aralıklarla olan geçmeyen bir kaşıntı var. Doktora gittim nemlendirici krem ve kaşıntı için ilaç verdi fakat geceleri biraz dah fazla kaşıntı oluyor ama sürekli değil aralıklarla olan bir şey. Duşa girip çıktıktan sonra kaşıntı kesiliyor. Doktor 8 ay önce doğum yaptım hormonlardan da kaynaklı olabileceğini söyledi ama bilemiyorum. Stresten de kaynaklı olabilir. Benim gibi olan ve bu durumu yaşayan hiç oldu mu? Doğumdan sonra vs. 🥺🐣