smfth talhamamy 20 aylık ben de aldım bugün gelecek hiç umudum yok ama inşallah sever. Hiçbir oyuncakla böyle uzun uzun oynadığını görmedim :(
usenmedimyaptimbirvelet talhamamy hshfjfhd daha yeni kargosu geldi açtık bu arada zor gerçekten. şimdi bilerek yalnız bıraktım bakalım yapabiliyor mu sevecek mi, çünkü lego yaparken yıkılınca cinnet geçiriyor 😒
talhamamy usenmedimyaptimbirvelet ahahah benım kı de öyle yapamadığı bir şeyde çok sinirleniyor. Kaç aylık?
usenmedimyaptimbirvelet talhamamy 36🤪🤪 aylıktan çıktı artık 3 yaşında şimdilik oynuyor bakalım 18. Ayda benim oğlum daha yürümüyodu bile 😂😂 bence büyüdükçe ilgisini çeker
Kisirvetursu talhamamy sizinki çokk küçük daha böyle seylerden anlamaz erken almışsınız saklayın 2 3 yaşında cıkarsın bayılacaktır
Usnac1995 talhamamy Benim oğlum 3.5 yaşın girecek. İlk kez oyuncak için ağladını gördüm dün 😂 Bazı çocuklar sonradan alışıyor bu tarz şeylere. Benimki asla oyuncak sevmez, istemezdi. Bekleyin ilerde oynar kesim
mamacitaa_ talhamamy evde bi ton oyuncak var neden alayım ki almam gerekmiyor ki zorunlu bir şey değil bu.
sarikavun talhamamy onunla beraber oturup sizler de oyun oynadiniz mi? Acik uclu bir oyuncak oldugu icin kesfetmesi uzun surebilir