talhamamy
O sıralar sadece kare yapıyordu , biz oyun kuruyorduk.Parça yerleştirmemize yardım ediyodu.
En çok babasıyla oynadılar.2 yaş gibi tek başına yükseltmeye başladı geçirdiği vakit çoğaldı.
Şimdi 2,5 oyun kuruyor kendine
Yani sabır😊 sevmedi diyip vazgeçmeyin
Bi babaya devredin bakalım