Kızlar benimde kızım 4,5aylık bizde ocean demir başladık doktorum devletinkini önerdiği içeriği hakkında evet çok tertemiz diyemem ama demir açısından daha yiksek oceana göre eğer ocean kullanacaksan normalde 0.5 ml vericeksin ama ocean da demir biraz dişük ben 1 ml öneriyorum dediği için 1ml vermeye başladım ilk günden beri fakat kızım kakasını yaparken çok zorlanıyor minicik bişey yapmış oluyor bu durumu yaşayan oldu mu ne yapabilirim mamasına biraz zeytinyağı koydum denemiştim sabaha yine ilk zorlandı masaj yaparak bekledim devam ettirmesini baktım yumuşuyor 2.gün yine verdim ama değişmedi şimdi yine zorlandı