Benim dr kilo başı yani 0,5 ml yazıyor ya çizgi o kadar miktar oluyor o kadar ver demişti sabah ilk uyanışta kaç karnına sonra emzirme : tek seferde ağzından atıyor iki aşamada yutunca devamını veriyorum ama yaklaşık 20 gündür kullanıyor kabızlık yaptı normalde hergun yapardı kaka şimdi 3 günde bir bezde emmeye yer kalmayacak şekilde toplu yapıyor çok huzurluk veriyor mu bilmiyorum ama ilacın etkisi olabilir şimdi diğer kontrolde sorup azaltmayı denicem