AnneBebek1 Esraaaae evet hemsire 3 gun sürebilir demisti. Zaten hastaydi ama ateş asidan oldu tabi her asida olmuyor diger aşılarımızda sadece 2 aylık asisinda olmuştu 1 gun sürmüştü oda