Ehliyetimi kaptırdım şuan sıfırdan tekrardan alıyorum 22 sinde sınava girdim geçtim şuan direksiyon derslerim sürüyor zaten araba kullanan biriydim tek sorunum ehliyetim iptal olması bu işin sırrı stres yapmamak canım kendine güven sinyalleri unutma sinyal çok önemli hocanı kaşınla gözünle pür dikkat dinle yaparsın çok stres yapıyorsan eğer sakız çiğne derslerde biraz rahatlatır.