melisatasceken 9793selaam ağırlık olarak bakmayın siz 7-8 kere bez değiştirip o bezde çiş varsa yani siz 7-8 kere çişli bez değiştiriyorsanız sıvı alımı iyidir ağırlık olarak bakmayın yani ama bu net olarak tabiki doktor kontrolünde kilo alımına bakıldığı zaman belli olur 🌼
sukran3535 9793selaam Dolu dolu 5 bezi duyduğunu gösterir ama bence o kadar dolmasını beklemeyin rahatsız eder bebişi. Gündüz aydınlık ve hafif sesli ortamda uyutun gece karanlık ve sessiz olursa çabuk alışır.
adaatuna Çizgi yarısından fazla rengi değiştiyse değiştiriyorum 54 günlük kızım Bir de uyanıkken mi emziremiyorsunuz onu anlamadım
9793selaam adaatuna uyurken emzirmeye çalısiyorum canım uyanmiyor da genelde gundz uyuyor akşam uyanıyor yari emiyor yarı emmiyor gibi davranıyor gündüz . mesela gündüz zor aldiriyorim memeyi uyandıramıyorum. Cansız gibi emiyor gündüz bazen gecede yapıyor işte aynı şeyi
9793selaam adaatuna yani yarısından fazla dediginin baya baya rengi yeşile dönünce çizginin demi hafif açık renk kalınca degistiyorsn
adaatuna 9793selaam aslında gündüz artık uyanıklık süreleri arttı sürekli uyanıp meme takep etmesi lazım
adaatuna 9793selaam evet aynen öyle Ben 7-8 dolu bez alıyorum günde ayrıca evde bebek tartım var beze ek olarak tartı ile de kilo kontrolü yapıyorum ikisini eş zamanlı kontrol ediyorum
aleynaderin1 9793selaam valla öndeki o ıslalık göstergesi renk deiştirdimi değiştirirdim bazen 2 saat olmuş çok ıslanmamış olsa da çok olu diyerek değiştirirdim çünkü bebekte olsa kimse altı hep ıslak gezsin istemez ben bazen net 10-15e çıkardım altı kuru olsun rahat yatsın diye
cananbulbul 9793selaam bez yumurta ağırlığındaysa bir bez olarak sayılır canım, öyle anlayabilirsin 💕