Kızlar çok dolmadan değiştirmiyorm dolu dolu biraz agirlasinca alıyorum günlük ortlaama 5 bez kullanıyor nasıl sizce ? Siz nasıl hesaplıyorsnz ? Beslenme açısından iyi görünüyor mu rengi de şeffaf oluyor idrarınin bide kızlar uyurken emziriyorum küçük olduğu için sanırım gündüz pek uyanamıyor akşam saatlerinde uyanık oluyor .bı zaman memeyi aldırmıyorum uyanıp almıyor uyurken de emzirmesi çok ugrastiriyor