Limoncicegiiiii boyatmadan öncede düzleştirici maşa kullanmaktan saç uçlarım zaten biraz yıpranmıştı. Boyatınca aman aman bi değişiklik olmadı ama ister istemez saçınıza açıcı değecek bi miktar yıpranma olur ha şöyle de bişey var Ulaş etike ve çalışanlarının illa saç boyamak gibi bi dertleri yok önce bakarlar size de anlatırlar olur yada olmaz yada yıpranır yıpranmaz vs gibi. En sevdiğim durum bu benim daha önce benim saçımı boyamadı mesela olmaz dedi çok yıpranır kopar vs dedi boyamam dedi hangi kuaföre gittin dediklerinde benim adımı vereceksin benim adımı kötületmem dedi. Yani kısaca saçınız yıpranacaksa da kopacaksa da ya da bişey olmayacaksa bunu orda size anlatırlar