albatross 210624 ben de son zamanlarda felaket rahatsız oluyorum ki bugün ilaca gerek kalmadan oldum sonunda.
parla__ albatross ne zamana kadar emzirmeyi düşünüyorsunuz ben ilaç içmeyin bekleyin derim. Ve son yorumunuzu şimdi okudum. Bende ilaç içmeniz taraftarı değildim bu kdar beklenilmis biraz daha bekleyin derdim. İyi olmuş ,sağlıcakla kalın 🌼
albatross parla__ 2 yaşına kadar emzirmeyi planlıyorum bir aksilik olmazsa. Ben de ilaç almaya sıcak bakmıyordum ama artık olamamak da çok rahatsız ediyordu. Neyseki ilaçsız oldu.
zhdd3 albatross rahatsızlık duyuyorsan içebilirsin zararı yoksa sütüne. Keşke bende senin gibi olmasaydım diyorum bebeğim 6 aylık benim 5 kere regl oldum 😫😫