albatross Bebeğim 19 aylık oldu. Ben hala regl olmadım doktor istersen ilaç verebilirim dedi. Emzirirken ilaç kullanıp regl olan var mı? Kararsız kaldım
parla__ albatross ne zamana kadar emzirmeyi düşünüyorsunuz ben ilaç içmeyin bekleyin derim. Ve son yorumunuzu şimdi okudum. Bende ilaç içmeniz taraftarı değildim bu kdar beklenilmis biraz daha bekleyin derdim. İyi olmuş ,sağlıcakla kalın 🌼
zhdd3 albatross rahatsızlık duyuyorsan içebilirsin zararı yoksa sütüne. Keşke bende senin gibi olmasaydım diyorum bebeğim 6 aylık benim 5 kere regl oldum 😫😫
hilalll2 albatross tabi ki 19. Ay da uzun bi süre o kadar da geç olmak istemezdim en azından 6. Ayda falan olabilirdim ama ben erkenden olıcağımı biliyordum 😅
albatross eslemomss Haklısınız, ben zararı olmasa da mümkün olduğunca ilaç almayayım modundaydım bu zamana kadar. Ama artık alacağım sanırım
briahill hilalll2 bilemiyorum ama en azından birkaç ay olmasaydım iyidi😂 bide eşim kırkım çıktığında hamile kalma ihtimali yok dimi falan demişti olsun nolur nolmaz korunalım demiştim iyi ki riske atmamışım 😂
albatross briahill ayy riske attığınızı düşünemedim 😂o kadar erken yeni bir gebelik çok zor olurdu sanırım