leylaleyll valla anlatsam roman olur ama kısaca bahsedeyim. Benim kızım tüp bebek 5 yıldan sonra oldu. O süreçte sahip çıkmadılar hiç bende çikolata kisti vardı sorun bendeydi yani. Transfer olmadan 1 gün önce eşimle aramı bozdu aglattı beni belki tutmayabilirdi de. Biz eşimle kavgalı girdik transfere düşün. Hamilelikte ben deprem den korkuyordum yine sahip çıkmadı kalmaya gittim 1 hafta kalamadım surat asmalar laf sokmalar vs vs. Onun öncesi de var tabi tedaviyi kimse bilmesin istedi kızımı piç yerine koydu. Şimdi yalandan kızımı seviyor ayaklarına yatıyor bende uzak tutuyorum resim atmıyorum attırımyorum kucaguna vermek istemiyorum kızım da allahtan aglıyo zaten onları görünce. Çok vermemeye çalışıyorum açıkcası öpemezler asla xstwn başında bekliyorum verince. Bunun gibi Bi sürü şey kadın tam Bi bela ben tavrımı ve mesafemi koydum ona ragmen kızıma karışmaya burununu sokmaya çalışıyor ki gitmiyorum aramıyorum muhatap bile olmuyorum ben ona ragmen. Yüz versem kim bilir daha neler yapar. Kısaca ben nefret ediyorum tiksiniyorum kendisinden benden uzak olsunlar ne yaparsa yapsınlar aman aman ben almayım eş tarafını sevenlere de mutluluklar diliyorum ben den uzak olsunlar tek dilegim. Hatta benden ve kızımdan uzak olsun o kadın bişey istemiyorum. O kadının kızımı sevmesine sormasına hiç bişeyine tahammülüm yok Bi kaşık suda bogmak istedigim tek kişi olsa gerek..