Benin kaynanam iyi insan olmasina ragmen fazla opunce ben de kiskaniyorum. Sanki benden baska herkes opunce hasta eder gibi dusuncem oluyor. Cok bencilce biliyorum ama bu hisslerime hakim alamiyorun. Ama belli etmiyorum , bisey soylemiyorum. Ama sizin gibi olsaydi kaynanam kesinlikle soylerdim.