Ruzgarperisi erkek bebek genelde vücut halinde oluyo yani çok küçük olsa bile kafası gövdesi oluyo kız bebek büyüdükçe şekilleniyo oğlumda var kızım da ikisinin ultrason görüntüleri o şekilde 😊 ve genel olarak öyle söyleniyo Rabbim sağlık versin inşallah gerisi boş her türlü çok seviliyolar 😍