Ruzgarperisi @“canbartuuu”#p38286297 tabi isterim de sağlıklı ve hayırlısi olsun Allahın izniyle. Salladinmi ya gerçekten tahminmi ettin)) @canbartuuu
canbartuuu Ruzgarperisi evet genelde çıkar 🙈 erkek bebişlerin hem kafası daha büyük hem şekli daha değişik olıyor kızların daha yuvarlak alın yapıları. Tabi Allah bilir doğrusunuuu🥰
Ruzgarperisi Niyesordunbucevabi evet dikkatli baktım inceledim. Haklı ola bilirsiniz. Ufak bir şişkinlik var dimi. Daha küçük olduğu için belkide yeni oluşmaya başlıyor.