[silindi] her ay bi kilo aliyoduk 4 ayligiz 6 kiloyuz 3.aydan 4 aya sadece 200 gr almisti hemşire sasrdi mama içen bebek bu kadar az alamaz dedi beni doktora yönlendirdi idrar tahlili yapınca enfeksiyon cıktı o iştahsızlık ve kilo kaybı yapıyormuş bu arada Mamayida degstrdm