Boncukgozveannesi [silindi] 3.aydan sonra kilo alımları zaten yavaşlıyor smada kilo alımı az diyorlar artık emziremediğim için kilo konusunu da düşünmek zorundayım
Boncukgozveannesi Bebeminnie yani deneyerek bulucaz çünkü hipp bazılarına çok iyi gelirken bazılarını kabız ediyor
Gizemabc Boncukgozveannesi ben 10 gunden itibaren ocean d vitamini damlasi kullaniyorum. İcinde zeytinyagi var. Siz de verebilirsiniz. Bebeginiz cok kucuk degil
Boncukgozveannesi Gizemabc d vitamini için well çare kullanıyoruz zeytinyağını hakiki alıp deneyeceğim
GamzeSarp Biz aptamille başladık bildiğin gaz bombası gibi oldu oğlum, sma ya geçtik sma kabızlık yaptı bizde doktor tavsiyesiyle hipp combiotic kullanıyoruz memnunum şuan çok şükür, deneye deneye bulucaksınız malesef
[silindi] Boncukgozveannesi doktor dedi kuzum 1 cay kasigndsn az damlat sever sevince kes demisti ama sen birde kendi doktoruna sor
Deryauras12 Boncukgozveannesi Kesinlik Hipp öneririm bebeğim 5 aylık doğduğundan beri kullanıyorum kilo alımı sindirimi gayet iyi gaz kabızlık yapmıyor deneyin derim.
Boncukgozveannesi Deryauras12 küçük boyunu deneyelim belli ki iyi olanı bulana kadar hepsini deneyeceğiz
Babybboy 3 ayligiz en başından beri günde 2 kez mama + anne sutu ile devam ettik. Hipp combiotic başladım Bebeğim sevdi kilosu iyiydi kabız gaz vs yapmadı. Erkek bebek 4 kilo doğdu bugün tam 3 ayligiz 7kilo 64.5cm boy cıktı canım. Hipp dışında mama kullanmadık ama bundan coook memnunum
Boncukgozveannesi Babybboy bizimde kilomuz güzel gidiyordu şimdiye kadar anne sütü alıyordu sütüm gitti kalan sütümde de yağ sıfır sütüm düzelsin diye aktardan liste aldık düzelirse herkes yararlansın diye yazarım valla bizde 3900 doğduk bizde şuan 7 kilo 3 ay 15 günlüğüz
Boncukgozveannesi hikmethanim_07 onun kaşık mamalarını falan tercih ediyor çevremdekiler fiyatı ne kadardı acaba
Boncukgozveannesi hikmethanim_07 kesinlikle doktorunuz iyi diyorsa önemli değil sağlıkları yerinde olsun