smfth destekçin yokda zor olur ama ikisi aradan çıkar. Çünkü belli bir düzene alışınca üstüne yeni bir bebek gelince çok zor oluyor. Sen kısıtlanıyorsun herşeyden. Sen kısıtlanınca otomatik en büyük çocukda kısıtlanıyor. 6 buçuk yaş araları var benimkilerin. Kızım çok özgür yetişti, herşeye, etkinliklere vs hep götürdüm. 1.sınıfa başlamadan kardeşi oldu. Hem okul yönünden zorlandık hem de kızım çok kısıtlandı. Özellikle kış aylarında. Okuma yazma ilgi istiyor çocuk, senle ödev yapmak istiyorum vs. Bebeğim tam 40 günlüktü okullar açıldığında. E bebk de anne istiyor. Kimseyle durmuyor. En iyisi ikisi küçükken yani yaş farkı çok olmamalı. Ne kadar fark olursa olsun o kıskançlık oluyor yani. He bir tık daha kolay oluyor zarar vermiyor. Küçük olunca devamlı kollamak gerekiyor. Hakkınızda hayırlısı olsun.