Kizlar ayın 3unde 18aylik aşılarını olduk bu ayın 16sinda da menejit 3.dozunj olmamız lazım fakat benim aklımı bsy karıştırdı Osman gonulql dontor varya bir soru cevabında aşılar arasında en az bir ay olmalı diyor bilgisi olan yazabilir mi yada hemşire anneler