Çocuğumun dolabı aşırı düzenli. İnci gibidir.
Ama benim dolabımı sormayın ya sürekli dağınık. Nedense kendi dolabıma özen gösteremiyorum. Bebiş dolabı düzenlemek daha zevkli geliyor.
Üst kıyafetlerini hep asarım, pantolonlar eşofmanlar katlı şekilde durur. Atletler çoraplar çekmecede. 1.5 senedir böyle düpdüzenli. 1.5 senedir kendi dolabımdan bir şey bulmak 10 dk sürüyor🤣