cilginhatun2 Dolap düzenleyiciler iyi oluyor en azından çorap ve zıbın için asılacakları asıyorum (mont,gömlek, ceket vs) takımları takım halinde katlıyorum farklı yere, esofman altları pant farklı yere, tısortlerı sweetlerı farklı yere zaten bizim kadar büyük değil kıyafetleri düzenli tutmaya çalışıyorum yoksa işin içinden çıkılmıyor ütülenecekleri hemen ütülüyorum