Gulce-07 cnngkdmr benim kızım da Turner ama görünüş olarak hiç bir belirti vermedi bize genetik raporumuz da çıktı boy kısalığından dolayı gitmiştik biz
cnngkdmr Gulce-07 peki sizde başka ne belirtiler vardı detaylı olarak anlatabilir misiniz lütfen bi de ne zaman yönlendirdi sizi doktorunuz kaç yaşında iken
Gulce-07 queen352 irtibat halinde olabilir miyiz neler yapıyorsunuz bu aşamada tedavi sürecinixz neler
queen352 Gulce-07 merhaba yanlış etiketlediniz sanırım hamile iken benim amniyosentez sonuçlarım normal geldi kızımda bir problem yok geçmiş olsun tekrar 💐
cnngkdmr KLORAK bilmiyorum hiç bi şey demiyor 2 yaşını bekleyelim dedi bende bu hastalığı kendim buldum araştırarak inş korktuğum başıma gelmez
Gulce-07 cnngkdmr benim kızım boyu kısa yeterince uzamıyordu sürekli genetik bölümüne yönlendirildim kan testi sonucunda öğrenmiş bulunduk endokrin bölümüyle takipli ilerliyoruz
Gulce-07 cnngkdmr yüz şekli farklı oluyormuş araştırdığım kadarıyla ama ben dediğim gibi sadece kısa boylu belirtisiyle yönlendirildim başka bir sorunumuz yoktu siz bian önce genetik bölümüne yan dal açtırın randevu bulmak zor inşallah bir şey yoktur
KLORAK cnngkdmr zaten normalli 75-80 cm arası kilo olsrak da 9-10.5 civarı ama bu hesaplama ortalama 3kilo 50 cm dpgan bir bebege göre yapılıyor ama bu durumda da sizin bebeğiniz normal
cnngkdmr KLORAK inş dediğiniz gibidir çok korkuyorum her yerde geri küçük kısa deniliyor kg takmıyorum illaki alır ama boyu çok takıyorum inş bu tanıtıyı almaz çok zeki akıllı bir çocuk ama tek sıkıntı kg boy
cnngkdmr Gulce-07 bizde endokrinw gidiyoruz ama kanları temiz çıkıyor büyüme hormonu falan iyi çalışıyor dedi diğer kan değerlerinde iyi ama bu sendrom sanırım başka bi testle bakılıyormuş
cnngkdmr Gulce-07 peki sizde sadece tek sıkıntı kısa boy mu yani kan değerlerinde ne bilim titpinde hiç mi sorun yok