İyi günler kızlar aylardır kafamı kurcalayan bi durum var 1 yaşında kızım var 14 aylık 2250 gr 46 cm doğdu şuan ise 8.500 ve 73 cm bana çok kısa ve zayıf geliyor bu hali ve tırnakları biraz farkli kaşık tırnak dedikleri gibi ilk defa bu sendromu duydum sadece bu iki belirtisi var internette baktığım da daha farklı belirtileri çıkıyor ama onlar yok sadece tırnak biraz değişik ve kısa boy zayflık var bu sendromu bile duyan var mı çevresinde endokrinoloji doktoruna gittik ama iyi değildi çok bir bilgi vermedi sadece kan değerlerine baktı güzel dedi bu kadar