tosbikyanak-ela- 132420 aşıya gitmeden önce bir çay kaşığı ateş düşürücü şurup içir yada fitil varsa fitil sok ozaman pek rahatsızlanmıyorlar rahat edersin
Yesimkuzey DefneDuru33 benimde başıma geldi hâlâ tutmuyo sağarak veriyorum tekrar alıştırmaya çalışıyorum
Alinduru DefneDuru33 evet benim kızım da aşırı huysuz olmuştu bebeklerin dönem dönem emmek istemediği zamanlar oluyor çeşitli sebeplerden benim de başıma geliyor hep sabırla denemeye devam bi düzeliyor bi bozuluyor ama sabır ☹️
Tuba01 Bizde asiyi yaptirdikatan sonra 3 gun huysuzlandi ciglik atarak uyaniyordu kolunu hareket ettirdiginde agliodu meme emmek istemiyordu ama atesimiz olmadi sukur bi kac gun icerisinde agrisi gecer ins bebeginizin
Tuba01 Ftm_ canm 37 .5 de atesi cikti sayiliyor bebeklerin ustunu ince tutarsan duser baktin dusmedi yukselmeye basladi 1 cay kacigi parol verirsen dusurur