DefneDuru33 2.ay aşı sonrasında meme reddi yaşadınızmı anneler bebeğime bugün 2. Ag aşısı yapıldı meme reddi oldu ve çok huysuz sizin bebeklerdede olmuşmuydu
Gulfem07 DefneDuru33 bugün yaptırdık çok huzursuz sürekli kucağımda inmedi hiç bi mama icin uyandı.Ates yok
rabia22 DefneDuru33 aşıyla alakalı olduğunu düşünmedim ben ama bizde yaşadık doktorumuz reddedip ağlasa da sen vermeye devam et 2-4 gün arasında direnci kırılır zaten çok acıkınca mecbur emer dedi cidden öyle oldu 1 hafta sürdü ama geçti yani çok şükür
DefneDuru33 132420 bana sağlık ocağındaki hemşire ağrısı olmaz dedi ama eve geldiğimizden beri ağlıyor çok huysuz memeyide tutmuyor mama verdim
tosbikyanak-ela- 132420 aşıya gitmeden önce bir çay kaşığı ateş düşürücü şurup içir yada fitil varsa fitil sok ozaman pek rahatsızlanmıyorlar rahat edersin
EceSude DefneDuru33 bir çay kasigi calpol veriyordum üç saatte bir biraz iyi geliyor on dk kadar uyuyordu
idil1990 DefneDuru33 benim ki de cok aglamisti meme reddi bende yasadim asidan glence calpol verdim mecbur gecede iki sefer atesi cikti
EceSude İki gün önce yaptırdık çok zor gecirdik ateşi ve ağrısı oluyor meme emmek istemiyor ve sürekli çığlık çığlığa ağlıyor kolunu kipirdatamiyorr. Biraz sabır ve destekle atlatirsiniz insallah. Hemşire cocuktann cocuga degisir ateşi demişti.
132420 EceSude pazartesi günü gorucez artık benim kızım zaten memeyi tutmuyor düzgünce biberona alıştı memeye alıştırmaya çalışıyorum aşı da tam üstüne gelcek desenize
EceSude Bir gün öncesinde banyo yaptırın 4 gün kadar banyo yaptirmayin diyorlar. Ben çok zorlandım tektim umarım sizin bebekler o kadar huysuzlanmadan atlatirsiniz
132420 EceSude pazar günü yaptırcam bizim bide çarşamba güne resim çekiminiz var inşallah çok huysuzluk ateş yapmaz
EceSude 132420 çarşambaya kadar birşeyi kalmaz ortalama iki gun sürüyor pazartesi salı sürer zaten ikinci gün ilk vurulduğu gunn gibi olmuyor daha sakin oluyor sadece huysuzlaniyor kucaktann inmek istemiyor tabi cocuktan çocuğa degisir siz bilmezsiniz bile belki
Aselhafsam Geçici Bi süreç canm reddetsede emzirmeye çalış verem aşısını da yaptı mı onda banyo yaptırılmaz diğer aşılarda Bi gün sonra yaptırılabilir
Berrinsoyagazi14 DefneDuru33 dün yaptırdık gün boyu hem keyifsizdi ve uyumadı 1 kereye mahsus yarım çay kaşığı carpol verdim ateşi olmadı çok şükür hemşire ağır aşılar ateşi olmasada carpol verin demişti gece rahatladı uyudu ama sabahladım tabi ateşi çıkar diye bugün daha iyi çok Şükür
esila_naz DefneDuru33 2 gün önce aşı olduk ateşi olmadı ama huzursuzlandı ağrısı oluyordu büyük ihtimalle uykudan ağlayarak uyanıyordu yarım çay kaşığı calpol şurup verdim, çok şükür bugün daha iyi..