mamacitaa_ Marianne benim de 9 en son sadece 9,7 olmuştu. Kaç aydır hap içiyorum ya cidden hap içmek zateb benim için ekstra mide bulandırıyor 🥴
Marianne beybitolat çay kahve tüketimini minimuma indirdim, spirulina takviyesi kullandım günde 3000 mg, demir hapını C vitamini eşliğinde yâda portakal suyuyla beraber içtim. Kırmızı et, et suyu tükettim.
yagizsmom ones04 o sınırlara pek takılmayın benim de çok düşük değil ama halsizlik ve saç dökülmesi çok var demir ilacı alıp kullanacağım
efe06mete ones04 merhabalar bende 16 ay emzirdim öyle abartı Bi sça dökülmesi yaşamadım ama emzirmeyi bırakmama beraber aşırı dökülmesi ve saç açılmalarım oldu kedi kuyruğu kadar saçım kaldı abartmıyorum bu u herkes söylüyor çok üzülüyorum ferritin 2 dün ilaca başladım inşallah faydası olur 🥹
ones04 efe06mete İlaca başladıysanız elbet faydası olur düzenli kullanmak ve düzenli kontrol altın da olmak lazım vücudumuz da ki tüm hormonlar değişiyor işte zaten doğum sonrası kadınların vücudunu tamamen toplaması 2 yılı buluyormuş..
GezginPaNDa ones04 doktorlara göre düşük değil ama aslında 50nin üstünde olması gerekiyor. Siz kendinizi takviye alıp kullanabilirsiniz