Gul-42 googledan baktım trenyol müşteri hizmetlerinden aramışlar siz hangi satıcıdan aldınız ben satıcıyla da iletişim halindeydim bir de ne zaman aldınız benimki geldi hemen açtım baktımki ne kırışıklık acıyor bir de deli gibi su akıtıyırdu ütüleyemiyordum o derece hemen 2 gün içinde geri iade gönderdim 24 gün iade incelemeye alındı sonunda para iadesi yapamayacaklaırnı söylediler üründe bir sıkıntı görmemişler ama satıcı yeni ürün gönderecek dediler gelir gelmez denedik su akıtmıyor ve daha iyi ütülüyor sanki ya genele bakacak olursak yine de mükemmel ütülemiyor bence 🥲