Uras28- bebğim 5 aylık, şuan zaten bu konunun yanından geçemem ama Allah oğluma sağlıklı güzel ömür versin ben bir çocuğa daha iyi anne olabileceğime inanıyorum😅 onu hayatımdaki her şeyden çok seviyorum bir bebeğim daha olursa eminim onu da çok severim ama ben rahat bir anne değilim her şeyine çok takılıyorum, çok araştırıyorum. Hamileliğimde evhamlı geçmişti. Birde çalışmaya çok alışığım birkaç aya işe döneceğim, iki üç yıl sonra tekrar işten kopmak aynı döngü beni yıpratır biliyorum. Enerjimi, sabrımı oğluma vermek istiyorum ve burası da tamamen yapı bence. Çok çocuklu benden daha tahammülü yüksek çok insan vardır.Kısacası ben bencillik görmüyorum, anne iyiyse çocuk iyi anne nasıl iyi olacağına inanıyorsa öyle olmalı. Ben nasıl daha iyi anne olabileceksem açıkcası ona göre karar verme taraftarıyım🙏🏻