Uras28- kardeşler dip dibe yaşamıyor ki, herkes kendi hayatını kurup kendi yolunda gidecek. Mantıksız yani bir çocuk için başka çocuk doğurmak. Kendi kendine yetebileceğini şekilde yetiştirmeniz yeterli. Kimseye dert yanmam, dışardan yardım beklemem, sadece kendime güvenerek yaşıyorum.