sedamina bianca boyayla boyadık geçen yaz vernik attık 2 kere mükemmel özenli yaptık ama sonuç hüsrann hayatımda hiçbir şeye bu kadar pişman olmadım ben yandım kimse yanmasın çok kötü oldu heryeri aşındı zamanla
momqueenn FtsCvlk evet kullandım tezgahta sorun olmadı lavaboda oldu bnm sadece o ds çok ıslanmaktan kaynar su dökmemden lavaboyu her akşam çamaşır suyuyla çitilememden kaynaklı diye düşünüyorum 😂
FtsCvlk momqueenn işte bende yaparım muhtemelen. O yüzden hiç gerek yok. Kaplama da yapayım diyorum ama oda lavabo içine olmaz. Elde var sıfır yani 😂