FtsCvlk Kızlar aranızda hiç mutfak tezgahını ve dolabını boyayan var mı? Özellikle mutfak tezgahını boyamak istiyorum ama sonradan aşınma olur mu emin olamadım. Kiracı olduğum için en olur yolu bu gibi çünkü.
metemom_ FtsCvlk bence kaplatma daha iyi bir seçenek beğenmezsen fön Makinesiyle sökme olanağın var en azından
BordoHuniliAnne FtsCvlk Kiracı olduğum için Öncelikle ev sahibinden izin almalısınız, boyama bir nevi kalıcı hasar olabilir, bende kiracıyım, camlara çocuk kilidi takarken bile ev sahibini arayıp bilgilendirdik.
surprizbebe FtsCvlk dolap boyadık ama tezgah önermem güzel olmuyor ya. Dolap 3 yıldan fazla kullandık. Mutfak dolaplarımı değiştirmesem daha da kullanırdık
surprizbebe surprizbebe ara fayansın da üstünü kaplamıştık. Renklendirhayatını sayfasına bi göz atın ürünleri çok kaliteli.
surprizbebe FtsCvlk cadence ile boyamıştık antik beyaz. 3 kat boyadık üstüne mat vernik attık aynı markanın
Alpereniannesi52 FtsCvlk ben boyama değide hazır jelatin kaplama yapıştırdım isterseniz renkli isterseniz düz renk gerçekten farkı yok
momqueenn Bizde kiracıyız ve mutfak rezalet haldeydi.Eşim texgahı boyadı vernikledi stella boya ile.Ben çok memnunum açıkçası.Üç sene oldu maşallah hiç kalkmadı.Ama benim lavabomda boyandı taştan olduğu için.Lavabo içi baya soyuldu.Ara fayansada biz yapışkanlı kalın duvar kağıdı kullandık cidden mis gibi oldu.
momqueenn FtsCvlk evet kullandım tezgahta sorun olmadı lavaboda oldu bnm sadece o ds çok ıslanmaktan kaynar su dökmemden lavaboyu her akşam çamaşır suyuyla çitilememden kaynaklı diye düşünüyorum 😂