kubrasayfam ben de daha olmadım kızım 11 aylık hâlen de olmadım, doğum kontrol hapı da kullanıyorum az da olsa emziriyorum, doktoruma gittim herşey gayet normal dedi doğum kontrol hapı regl olmayı engelleyebilir dedi, istediğin zaman bırak sonrasında düzenli olmaya başlarsın dedi, şimdilik böyle iyi bı sorun olmadığı sürece, görümcem doğumdan sonra regl olmak için ilaç kullandı ikinciye hemen hamile kaldı, tekrar hamileliği düşünmüyorsan sağlık durumunda bir sıkıntı yoksa riske atma bence kendini, akışına bırak