Kuzularinanasi alpmila hayir hic ilgisi yok.fazla kaynatmak zaten yararsiz hale getiriyor yogurdu.ben 10 küsür senedir yogurt mayaliyorum 1 kez bile tutmamasi olmadi ve hep taş gibidir hic sulu olmaz.6 -7 dk kaynatirim.
kalbimegedekaldii alpmila taş gibi olması için lütfen 30 dk kaynatmayın, hiç bir faydası olmayan bir maddeye dönüşmüş oluyor. Doğru ısıda mayalayınca taş gibi oluyor. Hem emeğinize hem süte verdiğiniz paraya hem de yiyenlere yazık.
parla__ Deletedmom_289 4-5 dakika içinde bu kadar azalması normal gelmedi. 15-20 dk kaynatıyoruz böyle azalmıyor nerdeyse yarışı gitmiş gibi görünüyor.