buketkckoglu ben yaşadım oğlum 11 aylıkken falan mamamil aldık 2 kutuda sıkıntı yoktu 3. Kutuda kabız oldu. Bebelc Gold aldık kabızlık devam etti. En son sma optiproya geri döndüm mecburen çocuk bir tek onunla kaka yapıyor diye hala düzelmedi. Bugün doktora gittik şurup verdi duphalac onu kullanacağız. Tembellik yapmıyor rahatlıkla verebilirsin dedi. Mama değişimi kabız yapabiliyormus, duzelmeme sebebi de bağırsak bir bozuldu mu tekrar düzelmesi baya zaman alabiliyor dedi 🥲🥲 bizimki ondan duzelemedi umarım şurup işe yarar ağlıyor çocuk kaka yapmaya çalışırken 🥺