Merhaba kızlar aptamilde toplanıyor biliyorsunuz bende pronutra 3 kullanıyorum toplanan tarihlerine yakın bir paket kullanıyorum şuan. İçim hiç rahat değil, ikide bir tarih parti no kontrol etmektense direkt farklı mamaya geçeceğim. Doğduğundan beri Aptamil pronutra kullanıyorum. Sizce golden goata geçeyim mi iyi midir sindirimi bozmaz dimi ya? Lütfen yardımcı olur musunuz?