allwrite %13.66 yazıyor. Ocak 2024’te yaptırmıştım. Bebeğim 1,5 yaşında. Çok şükür sağlıklı. Siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.🌸
bazkrtsell allwrite inşallah çok teşekkürler. Hangi firmaya yaptırmıştınız. Birde riskli gebelik yüzünden mi fetal yaptırmak zorunda kaldınız yoksa öyle siz mi tercih ettiniz ?
bazkrtsell gulsahh0 amin inşallah 🤍🤍😊 Sizin gebeliğinizde mi riskli oldu o yüzden mi fetal yaptırdınız yoksa öyle mi tercih ettiniz diğer testler yerine.
allwrite bazkrtsell DNA Laboratuvarları Genetik Hastalıklar Değerlendirme Merkezi’nde yaptırmışım. Riskli bir gebelikti, evet. Fakat testi risk dolayısıyla değil, tarama testleri yerine yaptırmıştım.
KendiEvimdeDeplasmandayim bazkrtsell 6.29 çıkmış. Doğum yaptım kızım 13aylık bi problem yok çok şükür. İntergene yaptırmıştım risk yoktu kendim 2li 3lü taramaya girmek istemedim bu yolu seçtim
bazkrtsell allwrite bende orda yaptırdım. Bizimde sadece ense kalınlığından dolayı yaptırmak istedik.detaylıda da bir sıkıntı çıkmadı çok şükür.
kirmizibalikbeachte bazkrtsell 2.9 çıkmıştı. Sanırım en düşük benim. Hatta 2.7yle başka firmadan sonuç alamamıştık. 3 kere test yaptırdık, 3.yü farklı firmada yaptırdık oradan sonuç alabilmiştik. Oğlum şu an 16 aylık çok şükür sağlıklı 🙏🏻 testte de sorun gözükmüyordu.
bazkrtsell kirmizibalikbeachte pozitif sonuclarda yanılma oranı daha fazla olabiliyormus. İlk hangi firmaya yaptırmıstınız acaba? Riskliymiydi gebeliğiniz yoksa siz mi öyle yaptırmk istediniz
kirmizibalikbeachte bazkrtsell riskli gebeliğim vardı ayrıca ikili taramada ense kalınlığı çıkmıştı. O yüzden fetal dna yaptırdık. Valla ilkini hatırlamıyorum ama ikincisini panorama da yaptırdık.
bazkrtsell kirmizibalikbeachte bizimde ense kalınlığı 3.4 olarak ölçüldü o yüzden fetal yaptırdık çok şükür temiz detaylı ultrasonda da bir sıkıntı çıkmadı oğlumun çok şükür. Sizin ense kalınlığı nekadardı detaylı ultrason yaptırmısmıydınız acaba ?
kirmizibalikbeachte bazkrtsell bizim 2.6ydı ama doktorumuz yaptırmamızı istemişti. Detaylıda da kalpte parlaklık çıkmıştı. Doğduktan sonra kalp uzmanına götürdük önemsiz bi kapakta hafif açıklık vardı o da yaşından sonra kapandı çok şükür. Endişelenmeyin içinizi ferah tutun. Sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim 🙏🏻
kirmizibalikbeachte bazkrtsell bu arada yorumlarda göremedim sanırım cinsiyeti ama erkek bebeklerin ensesi biraz daha kalın olabiliyor. Biraz koca kafa olabiliyorlar genetiğe bağlı. Ayrıca ölçüm sırasında cihazın kalitesi veya bebeğin pozisyonu bile çok fazla farklılık yaratıyor. 🙏🏻
bazkrtsell kirmizibalikbeachte sizin adınıza çok sevindim Bebişinin sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah ☺️ darısı benim başıma inşallah kucağıma sağlıklı bir şekilde alırım oğlusumu bende 🥰🥰🤍
bazkrtsell kirmizibalikbeachte evet genelde erkek bebişlerin öyleymiş hepte ense kalınlığı olanların erkek olduğunu okudum hiç kıza denk gelmedim daha doğrusu. Genetikte olabilir evet çoğununki o yüzden bence birazcık yüksek çıkabiliyor ama doktorlar her ihtimali göz önünde bulunudrmak zorundalar işte 🥹
kirmizibalikbeachte bazkrtsell amin canım benim rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin kendini strese sokma en güzel günlerinin tadını çıkar 💓