gg3848 bazkrtsell yaptırdım ama hatırlamıyorum doğum yaptım çok şükür bir sorun yok ne ifade ediyormuş
bazkrtsell gg3848 sizin risklimiydi peki neden fetal istemişlerdi. Yüksek fetal fraksiyon Testin daha güvenilir olduğunu belirtiyormuş Genelde %4 ve üzeri olması test için yeterli kabul ediliyormus.
bazkrtsell ilay-mom doğum yaptınız mı bebeğiniz nasıl? Testin güvenirliğinin yüzdesiymiş Genelde %4 ve üzeri olması test için yeterli kabul ediliyormus
busekuzeyugur bazkrtsell bende şimdi baktim %8 cikmis 4 ay önce doğum yaptim sağlıklı oğlum. Bu oran anne karninda bebeğin dna’sini yüzdesi diye biliyorum bence yüzde oranınında haftasıyla alakasi olabilir ben 11. Haftada yaptirmistim
bazkrtsell busekuzeyugur Bende 11. Haftada yaptırdım %11 çıkmıştı 22 haftalık hamileyim daha doğum yamadım oğlum olacak inşallah sağlıklı bir şekilde alırım kucağıma sizler gibi 🥰
bazkrtsell gulsahh0 bende primiste yaptırdım sonucum iyi gelmişti inşallah sağlıcakla alırım oğlumu kucağıma 🥰