Nil614kara çok araştırdım bende vicco alacağım adidas nike baktım çok ama sanırım ilk adıma uygun değil H&M’de bir model beğenip almıştım boşa aldım sanırım kaldı öyle birde spor beğenmiştim orda cok hoşuma gitti ama ilerisi icin düşünüp alacağım sanırım geçen hafta mağazada vicco denedim 19 numara cok iyi rahat oldu hangi modelinden alacağıma karar veremedim yürüdükten sonra alayım dedim 13 aylık suan daha yürüyemedik bi ellerimizi bırakıp zaten evdeyiz su sıra acelesi de yok