Ben çok araştırdım doktorumuza da sordum taban kısmında bi yükselti var ya onun olması gerekiyor dedi (düz taban olmaması için ) adidas, nike çok istiyorum ama kendi mağazalarındaki çalışanlar bile vicco yu tavsiye etti düz olduğu için belirli bi yaştan sonra adidas ve ya nike bakın dediler. 🤗🤗