umayy06 rekoru 210cc gece beslenmesinde hiç mola vermeden kısa sürede içmişti. Dk tutmadım ama kısa sürmüştü yani.
Canı pek emmek istemediğimde bir saat emzik gibi tutup da 10cc bile içmediği oluyor ama açken ve uykusunda verdiğimizde çok iyi içiyor.
Biberondan hızlı akışa alışıp meme reddi yaşamamak için geçmemiştim ben büyük numaralara ihtiyaç da duymuyoruz şimdilik.