Kakadan sonra bekletmemeye çalışın ve ılık suyla yıkayıp kurulayın. 5 dk kadar açık olsun eğer mantarda 3 gün ince olarak mantar kremi travazol kullanın 4. gün biraz kalın tabaka halinde sudocrem sürün. Çişindeyse pamuk ıslatın iki tane siler gibi degilde tampon olarak temizleyin kuru pamukla üstünden geçin 5 dk yine havalansın kremleyip kapatın bezini. Sık sık değiştirin. Limon, portakal, mandalina, greyfurt, domates gibi asitli şeyler yedirip icirmeyin. Ek gıdasını hafif tutun ve sık sık açın dediğim gibi. Benim bebeğimde diş çıkaracakmış meğer doğduğundan beri olmamıştı Allah’ım bir uyladı mantar pişik asla geçmedi bu yöntemle geçti. Şimdi düzeldi çok şükür. Kakadan sonra bazen sudocrem sürüyorum kizaracak gibi olduğunda normalde de Sebamed pişik önleyici ya da mavi hametan bu şekilde şükür bişey olmadı daha tam 1 ay çektim geçer gibi oldu yeniledi bu şekilde atlattık biz. Çok geçmiş olsun.🌸