pudu merhaba mavi hametan aıle hekımı yazıyır mu siz kışın da mı popusnu kaka sonrası hep yıkıyorsunuz açıkçası Bn üşür dıye yıkamıyorum siliyorum hep Mustela ve bepanthol kullanıyorum malum onlar da pahalı hep hametan her alt açmada mı sürüyorsunuz oğlumun hep kaka yaptığı ara yani popo delipi kızarıyor bu pişik mı oluyor