Kuubra kan ilacını doktorumuz 6. Aydan sonra baslattirdi sağlık ocağı ,4. Ayda verdi iki ay sonra doktorun verdiğini araştırıp onu kullanmaya başladım çevremde bir kaç kişi kullanmayıp daha sonradan kansızlık çıktığını söyledi daha çok ilaç kullandıklarını söyledi bende başlama taraftarı değildim fakat bunları duyunca altıncı syda başladım