mombarbie_ Duyulurum yaaa psikolojik destek almayı planlıyorum daha 2 yaşında ve bu hislere kapılması beni çok üzdü
beybitolat mombarbie_ 5 yaşındaki yiğenimde bundan 1 ay önce, annemlerdeyken babamlar oğlumu sevdiği için biranda ateşlendi ve acillik oldu. Bizde kıskançlıktan kendini kastı falan sanmıştık hatta. Şuan bunu okuyunca bende şaşırdım
mombarbie_ beybitolat bana da annem söyledi başta aklıma gelmemişti bende bir yerden duymuştum ama annem söyleyince dank etti 😅 bugün bir şeyi yok şükür
atanmisbiri mombarbie_ bebeğim doğdugunda annemler seviyor diye yiğenim hasta olmuştu kıskançlıktan, annemleri paylaşamadı sanırım😅😅ishal, kusma falan, biz eve geldik hanımefendi bir anda iyileşti 😅😅😅
mombarbie_ atanmisbiri sadece bir gece ateş oldu oda 37.6 birdaha da bir şey olmadı şükür ama hasta oldu diye ödüm koptu yeni doğan bebeğime de geçicek diye
mombarbie_ atanmisbiri amin yaa vallaha oturup 1 saat ağladım ya yoğun bakıma alırlarsa bensiz ne yapıcak diye korkumdan şükür ki hasta değilmiş