mombarbie_ dışarıyla bağlantısı olan bir bebek mi bilmiyorum ama bu üç gün bekleme konusunda bazı sıkıntılar var. Büyük kızıma influenza teşhisi kondu bugün, ateşle başladı hastalık ve erkenden teşhis edilip tedaviye başlanmasının öneminin büyük olduğunu söylemiş doktor. İlk 48 saat kritikmiş, hastalığın iyileşme sürecini ve şiddetini hafifletiyormuş, verilen ilaçlar bu sürede daha etkili oluyormuş.
Kızımın sınıfında beş çocuk daha yüksek ve dirençli ateşten dolayı tedavi altında.
Yılbaşından önce de kızım ateşli hastalık geçirdi yine, önce kendimiz kontrol altına almaya çalıştık ama sürekli tekrarlayınca gecesinde hastaneye götürdük, serum takıldı tahlil sonuçlarında çok yüksek enfeksiyon çıkmıştı.
Konu ile alakasız ama paylaşmak istedim umarım yanlış anlamazsınız beni🙏 yüksek ve dirençli ateşte üç gün biraz fazla bir süre bazı hastalıklar için.
Kardeş kıskançlığı ve ateş konusunu ise ilk defa burda duydum ben😅