askbebegimmbenim ben de konuşma terapistine kaygılarımdan dolayı gittim ve kızım normal dil gelişimine sahipti.Benim gittiğim kişi bu uygulamanın yanlış olduğu görüşünde.Konuşabiliyor olsa zaten konuşurdu diyor.Anlamazlığa gelmek yerine çocuğun tepkisini beklemek ve kendiniz adlandırmanız daha mantıklı.Tek sözcük aşamasındaysa strese girmeden tek sözcükle onu ifade edebilirsiniz.Bir şey sorduğunuzda bekleyin ve her tepkisini coşkulu bir şekilde pekiştirin.Ses çıkarması da bir tepkidir