askbebegimmbenim Benım oğlumda 3 yasını bı kaç ay geçtydi konuşmaya başladığnda ondan önce sadece kelımeler fılan kullanıyodu onlarıda az kullanıyordu bir sürü doktora götürmüştüm ama hanı derler ya vakti saati var dıye cıdden öyleymş , şimdi sağ olsun hiç susmuyor :)) bıze dil ve konuşma terapisti soru sorma demişti o ne bu ne dıye, mesela kedı gördü bu ne değilde aaa bakkk kedii miyavvv diyor ama heycanlı bı sekılde onun dıkkatını çekicek gibi ses tonlamasıyla